*~* Regnet öser ner *~*

Hösten är nog här nu, det känns så i alla fall. Mörkt, grått å regnigt. Men egentligen klagar jag inte jobbar ju hela veckan å sen finns det en hel del som behöver fixas med inne.. Inte så roliga saker dock!

Helgen var såå lung.. Inte ens ett glas vin, första helgen på länge ;-) Vi spenderade mycket tid med Marika och David. Såg på film i fredags å så hade vi en myskväll i grebbestad med räkfrossa i lördags. Gott värre!
I går tog jag, Andreas å Hanna en sväng till Nordby... Men hittade inte nåt, vill handla höstkläder nu, men det fanns det inte mycket av. Funderar på att åka en sväng till helgen får väl se hur det blir med den saken..

Jobbar näst sista veckan nu, 8 dagar kvar. Sen börjar skolan ska bli kul å komma igång igen..

Får väl ta disken nu.. sen blir det nog soffan... Pussar


Kommentarer
Postat av: Lina

Men lilla gumman, vad sysslar du med? Du kan inte ga omkring och bli sa dalig, jag blev orolig nar jag horde om din ambulansfard! Hur mar du nu? Battre? Fyllesvin, sa gar det nar man bara super..haha!
Jag ar i Perth nu,vantar pa att Anna ska landa. Ska bli saaa kul att se henne igen. Jasse moter vi i Thailand. Hoppas allt ar bra, saknar dig! Kraaam

2006-08-16 @ 10:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0