Fredag!

Skev ett jätte lång inlägg här om dan, men det har försvunnit, konstigt!

Så vad har hänt sen sist jag skrev?? jag har varit med på en julmarknad till, i Järbo. Gicka kanon bra måste jag säga. Sen har jag försökt att komma i rätt julstämmning, vilket var svårt i år. Tror det beror på det otroligt trista vädret..
 
Dagen i dag har däremot varit toppen. Åkte till Billingen i morrse, klippte och färgade håret, blev såå nöjd. Aldrig varit så fin i håret ;-) Sen har Monica & Charlotte (Andreas faster & kusin) varit här och handlat lite smycken. Charlotte beställde även några halsband till sina kompisar, roligt! Nu om en stund ska jag till svärmor, middag och så ska jag få träffa mina änglar, Mathilda och Simone som är på besök! I kväll är det fest som gäller. Förfest med vännerna och sen blir det hotellet!

I morrn är det inget planerat, får väl hålla tummarna för att man inte blir bakis. Skulle behöva göra de beställningar som jag fått, de flesta ska ju ge bort i julklapp och då är det ju en fördel om smyckerna är klara innan det.

På söndag blir det en sväng till Överby, för att inhandla de sista klapparna, å förhoppningsvis lite kläder till julafton, juldagen och nyårsafton..

Ha en trevlig fredag!! Kramizar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0