~händer mycket nu~

oja, dagarna är fulla med måsten. som jag på nått konstigt sett lyckas att komma i från. Var på föreläsning i går i alla fall, ganska intressant men jag blir ju såå trött. En sväng till torp efteråt där det blev lite shopping. Mer pärlor, nya vinterkängor och tror eller ej en lång svart polojumper (skräll)

I dag har jag pluggar lite, fortfarande inte hittat min motivation, om ni skulle se den virra omkring någonstans så snälla, skicka den till mig. jag behöver den. Jag har även fått besök av Lina, gjort lite mer hansband å snart ska jag laga middag.

Har fått klart med en ny julmarknad. Ska ställa ut nu till helgen i Järbo, både lördag och söndag. Så då får ni hålla tummarna för mig!

See You!! //Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0