~Julen 2006~

Den bästa julen någonsin. Vilken underbar dag jag hade. Började med att jag och Andreas hade mysfrukost med julskinka, röbetsallad och julmust. Sen bakade vi tårta som vi tog med oss till mamma. Där var det fullt hus, vi åt ett supergott julbord, myste framför Kalle Anka och tomten kom även han på besök. Hade nog varit snäll för jag fick så fina klappar. Sen bar det av till nästa ställe, svärföräldrarna i Loviseholm. Även där var det fullt hus. tomten hittade dit med och delade ut ännu mer klappar ;-) framåt kvällen kom gitaren fram å allsången började. Det underlättar ju att man har en dansbandssångare i släkten. Kl 05,00 kom vi i säng. vaknade dock vid 09,30, mathilda och simone lekte så med sina nya saker.

Nu ska vi snart till mamma, äta middag. Sen blir det fest, alltid lika roligt! Känns som om jag behöver vila lite men men det får jag väl ta en annan gång.

tack en än gång min familj och mina vänner för alla saker... Men jag måste säga att jag fick en julklapp som slog det mesta.. mer om den lite senare.. *nyfikna*??

Ses i kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0