~Nyårafton~

Jaha så var det dags att skåla in det nya året. Känns som om det inte var länge sen vi var här och firade nyår, ett år går så fort. Men året hra väl varit bra, för det mesta i alla fall. Några av guldkornen är den underbart fina sommaren med två bröllop och en massa fester. Sommarfesten i bästorp som slog rekord. Att få se Sebastian växa och bli en liten kille är också stort :-). Att ha klarat av examinationer utan kompleteringar, nöjd! Sen är det klart att det inte varit solsken i livet under hela året men när man tänker tillbaka minns man bara det underbara. Som resan med mor och far till polen eller trippen till teneriffa. Man ska inte klaga.. 

Årets sista dag ska firas hos Caroline med de allra underbaraste.. hade önskat att några mer var närvarande, och jag är helt säker på att ni vet vilka jag menar. Men man kan inte få allt man vill. Vi ska i alla fall ha en toppen kväll med tre rättersmiddag, en hel del vin och fyverkerier. 

Vill passa på att önska alla ett ~gott nytt år~

Hörs igen 2007... tror att det året för med sig en hel del trevliga överaskningar, känner det på mig ;-)  

~Älskar er mina vänner & familj.. & mest av allt dig.. underbart~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0