Roligt!

Det är riktigt många som läser min blogg, kul! Men jag tycker att komentarerna lyser med sin frånvaro ;-)

I dag är det fullt upp. Just nu packar jag, alldeles för mycket om man tänker på att jag bara ska vara borta tills på lördag. Men det är ju alltid bra å ha med sig lite extra. Sen så ska jag å marika handla, det är en hel del som vi ska få med oss, har en lååång lista. Bästorp blir det sen där det ska fixas å donas. Andreas å David är där nu, slår gräs å grejar. 

Så nu en sista uppmaning, kom till dansbanan  i morrn... 

Puss! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hey babe! Jag visste inte ens att man kunde det, haha...ar jamt inne och kollar, ar sa himla roligt! Hoppas festen blir bra! Jag har en pauskvall, var ute igar pa middag, blev mycket vin, och imorn ska vi pa pubrunda i Sydney. Gud vet nar jag ska aterhamta mig, blir nog i typ januari...oh well, finalen i prisonbreak, kanns som ett bra val ikvall! Puss o kram, saknar dig!

2006-07-20 @ 12:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0