I dag är ...

jag lite sliten måste jag erkänna. Blev en mycket lyckad kväll i går, dansade, drack å hade det trevligt! Men att jag inte tog en treo i natt ångrar jag.. för huvudet gör sig påmint

Försökte ta vara lite på det fina vädret, tänkte försöka få lite färg. Men det var ingen höjdare så jag hoppas vädret blir lika bra i morrn. i dag ska jag inte göra ngt speciellt. Ska till mamma å grilla om en stund sen funderar jag på att hyra mig en romantisk komedi å se på i kväll. jag får ju aldrig se sådana när andreas är hemma. han är på svensexa i dag så han lär väl inte komma hem så jätte tidigt, vet ju hur det brukar bli.

Ha en trevlig lördag.. Kramas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0