I kväll gäller det!

Klockan 21,00 börjar matchen, så då gäller det att vara bänkad framför tvn. Andreas har ställt ölen på kylning å köpt lite gott att äta. Bara så att man kommer in i rätt stämmning ,-) men ölen får inte bli så många, börjar ju jobba 06 i morrn bitti.. Men det är ju sista dagen denna vecka, har tagit ledigt på torsdag, ska till åmål och förbereda, såå nervös!!! Var å tränade i kyrkan i dag, fick lite panij bara av att vara där å tänk då med 150 personer som sitter å tittar, som tur är ju inte jag den som alla tittar mest på...

Evelina började på jobbet i dag vilket var mycket bra, nu kommer nog de ssta veckora gå lite snabbare.. hra fått förlängt oxå så nu slutar jag fredag vecka 28.. gott med lite extra pengar..

Göra matsäck så packa väskan så att jag kan ägna mig åt fotbollen sen!!! Å ni där ute håll tummarna, jag ska ta på mig tröjan jag hade i torsdags när de spelade, den kanske bringar tur!

GO SWEDEN!!   // Henny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0