~måndag~

Måndag igen, jag förstår inte var veckorna tar vägen, de bara försvinner. Helgen var underbar, jag, evelina å Anita intog stranden (Bövika) i lördags, solade å tog mig även ett dopp. Sen åkte jag till Loviseholm där det var mat, å en kall öl på altanen. På kvällen var det efterfest på dansbanan.. Hade verkligen såå kul, dansade som bara denn, hade lite ont i fötterna i går ,-)

Nu är det inte många dagar kvar, på fredag är det dags. Ska bli så otroligt roligt, har aldrig varit på brölopp å nu ska jag vara tärna.. Men det är en del fix kvar, men det ska vi nog hinna med.

I dag ska jag föröka röja upp här hemma, även ta en sväng till gymmet tänkte jag får se hur det blir med den saken. Bara en dryg vecka kvar på jobbet då, får se om jag får förlängt eller inte. Kan hoppas på några veckor till i alla fall.

Ha det skönt! // Henny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0