sol, fotboll...

Ja sommaren är här, äntligen! Som jag har längtat.. i dag har jag inte gjort många knop.. Solat, varit å fikat hos mamma, solat, varit ute å gått å så har jag solat *ler* kan inte bli bättre. Men till å med jag som älskar å ligga i solen har fått gå in då och då. Det är verkligen så varmt på vår altan.. men va gör det ;-)

De andra är i Strömstad å spelar brännboll, är glad att jag inte åkte med behövde en dag för mig själv. Men de kommer nog snart hem, å då ska vi till Marika å David.. grilla, dricka lite å se på fotboll... Gu va jag tjatar om denna fotboll men det är ju verkligen såå kul.. Måste köpa mig en blå gul tröja som jag kan ha på jobbet nästa vecka.. sött värre!

Hoppas ni får en lika bra dag/kväll som jag tänker ha.. Älskar// Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0