Studenten



Vilken dag det var i går, först åkte jag till Åmål. Klippte mig å pratade men frisören om håruppsättningen jag ska ha på bröloppet, som är om en vecka PANIK!!!! Sen var det hem igen, å i väg till Strömstad där Hanna tog studenten. Det var en mycket glad hanna som sprang ut å mottog allas blommor, badringar( furholmen idag), mm. . Sen var det kalas i hemma hos hanna med god mat å dryck ;-) Ringen hon fick av mig passade mycket bra, men skålen betydde nog mer. Världens bästa lillasyster!

Är såå frustrerad över att jobba eftermiddag i dag, missar ju fotbollen. Men jag ska inte ta av mig lurarna föräns matchen är klar.. Hoppas verklligen att de spelar bättre än sist, annars är det katastrof..

Ska hinna med att träffa tjejerna i dag med, fika å kanske planering av en lite tripp till sommaren. Trevligt!

Ha en bra dag! // Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0