Jag klarade av det

trodde nästan att jag inte skulle klara av denna veckan, men det gjorde jag! hade examinatioen i onsdags och det gick såå bra, känns otroligt skönt att snart vara klar för denna termin. Har två mindre uppgiter kvar men det känns inte så jobbigt! i går Jobbade jag över, men bara 4 timmar, 06,00-10,00. Ganska lagom dag ;-) Sen åkte jag, mamma och Hanna till Rabalshede marknad, riktigt mysigt! Sen blev det middag hos familjen och en mycket lugn kväll. Men dagen i dag är full till gränsen. Ska byta gardiner i vardagsrum och kök, även "pyssla" till det lite. Sen ska jag plantera blommor, Anita köpte till mig i går *tack*. Sen blir det solning, får fuska lite, ska även grilla när andreas kommer hem. Kvällen har vi tänkt att spendera hos Marika och David. Se på film å ta det lugnt.

I morrn blir det fest. Först kalas hos Carro och sen bullarn. Ska bli så kul!!!

Ne nu ska jag börja med köket. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0