~God morgon~

jag är så trött... har precis ätit lite frukost så nu är det pluggning som väntar. Hade praktik i går och i morrn ska jag genomföra intervjuer med barn. Det blir därför till att läsa en del litteratur å göra inlägg i dag. Det är fullt upp nu med praktik, onsdag å torsdag. Läsa på eftermiddagarna å göra smycken på kvällarna. Marknaden är ju nu till helgen, det går så fort. På torsdag kväll ska vi ställa upp borden.. Så jag ska ner å disskutera med Marianne sen vad som ska vara med. Sen kommer ju fredagen vi längtat såå länge efter, Lina, kommer hem. Tänk vad ett år går fort..

Ne så planerna för dagen är enkla.. plugga, plugga, plugga... Vilket liv jag har ;-) Men som tur är så åker vi snart, en vecka i solen känns väldigt behövligt just nu!

Ha en trevlig tisdag.. // Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0