~kallt~

Ja jag fryser, sitter här med Andraes tjocka tröja. Mysigt!
Väntar på mail, ska skicka in examinationsuppgiften nu snart, nervös! Så när det är gjort är det bara att ladda inför näst onsdag, då den muntliga redovisningen är, 30min , puh!
Annars är det inte så mycket planer för dagen.. ska läsa lite litteratur, gå runt sjön med Evelina å så ska jag köpa brädor ;-) jag ska ha dem till smyckeställen.. bara några veckor kvar tills marknaden... känns bra!

Saker jag ser fram emot i november...
~8/11~ kl 14,00 ~ Den muntliga examinationen är klar.
~11/11~ 25-års kalas~ Fest!
~15/11~ Mamma fyller år! 
~17/11~ Lina kommer hem ;-)
~18-19/11~ Julmarknad i ödsölt
~22/11~ Carro kommer hem ;-)
~25/11~ Julmarknad ödskölt
~26/11~ Vi åker till teneriffa, wieee!!

Vilken månad... å jag som ska hinna med å plugga oxå. ;-)

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Här är det också kallt!

2006-11-02 @ 08:54:45
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0