~1/10-2006~

Förste oktober i dag,  första dagen man får jaga rådjur med hund. Andreas och Zeke är i skogen nu, Andreas hade fått en, kanske hade de andra oxå fått nåt det vet jag inte..

jag gör inte så mycket, ganska rastlös. Pluggar och plockar i lägenheten.. Funderar på vad jag ska laga till middag, det är ju dagens problem nr 1.. Så svårt att variera sig, kommer in i olika perioder..

Snart ny vecka, en vecka fullproppad med pluggning och praktik. Andreas åker till Norge på onsdag å är borta en vecka.. Men jag har fullt upp i alla fall så han har valt rätt vecka att vara borta på.

Marknan till helgen oxå, då blir det fest. Hanna skulle oxå med ut, å de andra tjejerna. Ska bli såå kul! Länge sen vi tog en rejäl fest ;-)

//


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, ok, later bra med julklapparna. Har inte riktigt hunnit tanka sa langt an, men nu langtar jag! Carro, den busen, visste inte att det var klart! Grymt! Nar skulle du aka och bli brun? Hur ar det med mormor? Sista dagen pa NZ imorn, surt! Hade latt stannat nagra veckor till. Men nu narmar det sig!!! =) SAKNAR!! Ha kul pa marknan!!!!

2006-10-02 @ 03:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0