30/10-2006

Helgen var helt underbar. 75-års kalas för Mormor på lördag kväll. Blev verkligen lyckat och mormor var såå nöjd. God mat, trevliga släktingar å lite vin, kan ju inte bli annat än bra! Mathilda firade sin 6-års dag i söndags. Lyckan var total när hon av mig fick en glittrig dagbok, mina vänner bok och pennor!

Planerna för veckan är många... några mer inspirerade än andra.
~ skriva klart examinationsarbetet tills på torsdag
~ Läsa en hel del litteratur, inför nästa kurs
~ Försöka bli av med min förskylning så jag kan träna igen
~ tvätta, stryka å städa... Eller sätta Andreas i arbete. Tror det blir det sist nämda ;-)
~ Tillverka mer smycken.. Har sålt en del på Sköna Gröna.. Skoj!
~ Gå ut å gå med mina underbara vänner!

Ja det var väl veckans planer. Får väl se vad jag hinner med. Ska i alla fall städa lite i dag å läsa en bok till.. Sen blir det nog en promenad med Evelina!

Kramar// Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0