~fredag~

Borde ha pluggat i dag men motivationen är helt bortblåst. jag orkar helt enkelt inte.. Får väl försöka läsa något i helgen, men vet ju hur det brukar bli. Man nästa vecka nlir det lugnare som tur är..

Fick lite inspiration så jag har gjort några halsband i stället.. Tänkt göra klart de som jag ska ha på gröna sköna nu i helgen.. Spännande!! Sen kommer det svåra med prissättning. Jag vill inte ligga för högt i pris men ändå inte för lågt. Har jämfört lite med sidor på nätet å kollat upp min material kostnad så nu vet jag på ett ungefär.. Tänkte jag skulle be Marianne om lite tips inför dekorationen på julmarknaden. Jag menar hon har det såå fint i sin affär å har säkert en massa idder!

I kväll blir det varma kantarell smörgåsar och idol tittande hos svärföräldrarna. Annars är det inga planer inför helgen!

ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0