Mysig helg!

Ja då var det söndag och helgen är snart slut. Har varit en lugn och skön helg.. Fredags kvällen spenderades hos Anita och Olle med varma smörgåsar och idoltittande. Tyvärr ingen vin denna gång. Andreas var på älgjakts fest.

I går lagade jag och Andreas en såå god middag. Rådjursfile, med potatisgratäng och kantarell å rödvinssås. Till det ett glas vin. Läge sen vi hade det så mysigt! Sen gjorde jag iordning mina smycken och kvällen avslutades i soffan med mer vin, godis å film. Vi såg Hemma bäst som jag kan rekomendera.

I morrse skulle vi ta en liten tur med Zeke,.Tog med mig en på se utifall att vi skulle hitta någon svamp. Den lilla turen blev till två timmar och en massa svamp. Så nu har jag rensat och förvällt dessa. Ska bjuda mina föräldrar på kantarell smörgåsar i kväll.

Nu ska jag göra några örhängen!

Älskar er! //Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0