Tisdag

Skrivning av kursuppgift 3 står på schemat.. Egentligen var det meningen att vi skulle ha skrivit den och examinationen var för sig men i går fick vi reda på att det var ok att vi sammarbetade. Så det blir till att ta bilen till ödskölt i dag å hälsa på Monica. Vi ska försöka skriva klart den i dag och i morrn.. hoppas bara att vi hinner. På så sätt kan jag läsa den sista boken på torsdag å sen ta helg.

Tror att jag ska till lKEA på lördag. Mamma och pappa ska beställa nytt kök. tänkte att jag skulle fjäska med mig i bilen. Inte ofta som jag har möljighet att åka i väg med både mor och far. Mysigt värre!!!

Fick mig en DVD på posten i går. Platt mage och stark rygg.. Visst det är 80-tals varning med hemma gympa JAG VET!! Men nyfiken som jag är var jag tvungen att prova.. Å jag måste erkänna att det var bra träning, känner faktiskt av det i dag. 30 eller 45 min passa fanns det att välja på. Perfekt! Så nu tänkte jag att jag skulle köra dessa pass de dagar då jag inte tränar F&S. Får se hur det går, första veckan brukar jag hålla mig till planerna i alla fall.. Uppföljning kommer! ;-)

Ne.. är väl dags att packa ihop sakerna jag ska ha med mig.. Måste handla lite innan jag åker med.

Pusselipuss!


Kommentarer
Postat av: Qaroline

Svara på Dagens fråga i min blogg ; D

2006-10-17 @ 10:03:29
URL: http://Qarolinew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0