~Vilken dag~

Pluggat som skräcken i dag. Känner mig riktigt duktig. Läst klart en bok och en halv bok och skrivit respons.

Sen kom ju Andreas hem i dag.. väntat en hel vecka på den kramen ;-) Lycklig att jag har han, och att efter dessa år ha kvar de underbara känslor som jag har.

Men det stösta som har hänt är nog..  Att mina smycken ska säljas i affär.. mm det är samt. Marianne (tror hon heter så) på Gröna Sköna frågade mig och jag var intresserad. Å det är jag juh.. Så nu vet jag vad jag ska göra i helgen ;-)           Såå kul!!!!

Ne nu ska jag snart inta sängen... Upp tidigt i morrn med, plugga, träna och tillverka fler smycken!

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Gumman,vad.kul,vad.for.typ.av.smycken.ar.det.du.gor?Superroligt,grattis!!
Ska.pa.middag.nu,aterhamtar.mig.fran.att.sett.Australia-Bahrain.live.igar,sa.grymt,kul!!
Ses.snart!
Kraaaaaaaaaam

2006-10-12 @ 10:37:28
Postat av: Henny!

Ja visst är det super kul! Jag gör mest pärlsmycken i olika former. Mest på wire men också några på elastisk tråd. Får väl se var detta leder, kanske ingen som tycker om dom.. Smaken är ju som baken ;-). Roligt är det i alla fall. Måste plugga vidare! Ses snart, saknar!!!!!

2006-10-12 @ 11:24:36
Postat av: Lina

Ok,coolt!!!Du,hittar.jag.nagra.fina.parlor.har,sa.tar.jag.med.dom,kan.du.saga.att.det.ar.australisk/svenskt.hantverk!
Plugga.pa,ska.festa.till,lipar.om.jag.ar.nykter.Hatar.att.saga.hejda!
Desto.roligare.att.traffas,eller.hur?=)4veckor!!!
Kraaaaam

2006-10-13 @ 00:49:06
Postat av: Henny

Gör det.. Kul med annorlunda pärlor! Förstår att det måste vara svårt att säga hej då. Vet ju hur svårt det va att säga det till dig innan du åkte iväg. Är det bara 4 veckor. Helt otroligt!!! Ta hand om dig vännen!

2006-10-13 @ 09:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0