~21/9-2006~

Torsdag, det menas att helgen är nära vilket känns helt underbart. har varit en mäktig vecka med observationen och kursuppgift. Men vi gjorde klart det sista i dag så jag tror att jag snart ska ta helg ;-)

Planerna inför helgen är vaga, tänkte åka med Anita till strömstad i morrn på dan, å på kvällen blir det nog bästorp. Troligtvis lite vin oxå.. Lördag och söndag har vi inga planer för än. Får väl försöka göra lite mer smycken, fick ju plats på julmarknaden i ödskölt, ska bli kul. Visserligen vet jag ju inte om någon annan tycker om sakerna jag gör.. men vi får väl se!

Ja annars har det väl inte hänt så mycket. Har inte kunnat träna denna veckan vilket känns trist. En förkylning som inte vill bryta ut men den gör sig påmind ändå..

Middagslagning å disken står på tur. Sen blir det en sista koll på kursuppgiften å sen är det HELG!!

Kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0