En riktig tjejkväll!

Vi hade det såå mysigt i går. Evelina hade dukat upp till fest med god mat och vin. Hade en jätte trevlig kväll och det var verkligen kul att vi alla var med. Borde göras oftare ;-)

I dag har jag, andreas, mamma, pappa, David och Sebastian varit en sväng på bäckefors marknad, det var typ 10 stånd, helt värdelöst. Åkte då en sväng till Mellerud killarna skulle på systemet men sebastian slocknade i bilen så jag satt kvar med han.
 
I kväll ska vi till David och Marika äta lite räkor å kanske spela kort eller nåt. Myspys helt enkelt.

I morrn ska jag plugga lite, har en bok som ska läsas, måste göra det i morrn för till veckan har jag praktik. Rådjursjakten börjar i morrn med så Andreas och Zeke lär väl spendera dagen i skogen.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0