...jaha..

Då var det bara till att börja plugga då. Min motivation var ju inte på topp sist vecka och det får jag lida av denna veckan. Men det ska nog gå bra. Ska på gruppmöte nu om en stund. Vi ska vara borta på utvecklingscenter vilket jag tycker är skönt, slipper ju åka då ;-)

Helgen var bra, liten kräftskiva i lördags. Mycket mysigt. I går var jag med svärföräldrarna ute och plockade kantareller. Fick ganska mycket, men det fick jag lida av sen när jag skulle rensa. Nästa gång ska jag försöka rensa lite i skogen...

Planerna för denna veckan är ganska enformiga.. plugga, träna, plugga träna, plugga.. ja ni förstår rytmen ;-)

kramiz

Kommentarer
Postat av: Lina

Jadu Henny...det roliga ar att aven om du inte skriver ett ord om hur du mar, sa syns det valdigt tydligt mellan raderna....tanker pa dig, gumman!

2006-09-13 @ 14:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0