Nervöst ;-)

ja i dag har jag varit nervös.. skulle ju klippa mig i dag. Hon som klippte mig är frisörelev, hon går sista året på gymnasiet. Det känns ju alltid lite extra nervöst då. Men jag blev positivt överaskad. Hon var såå duktig och noggrann. Jag blev så nöjd att jag beställde en ny tid innan jul. Så det är mitt spartips till er andra med lika lite pengar som mig, klipp er hos en elev ;-) Så nu är jag mörk i håret igen och luggen är tillbaka. Allt är som vanligt!

Snart ska jag hoppa in i duschen, göra i orning mig å gå på kalas. Ska bli så kul att träffas igen det var ett tag sen sist. Bara Lina som saknas, men hon kommer ju men om mindre än två månader. Tänk vad ett år går fort.

Ne får väl sluta nu, ska ju hinna välja kläder och det brukar ju ta sin lilla tid ;-)

Ha en underbar fredagskväll!     *pussar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0