~12/4-2007~

Då har man avklarat en påsk till.. Gick väl sådär med pointsen, slarvade en hel del. Ger sig vad vågen säger på söndag.. Men jag hade en mycket trevlig helg i alla fall. Långfredagen firade vi här hemma, tjej förfest innan killarna kom hem från Elmia, sen blev det grillning. Funderade på att åka vidrae men så blev inte fallet. På påskafton åkte vi till Mattias och Marika i Järbo, där vi åt och drack gott. Körde även fyrhjuling, kanonkul! Påskdagen blev det en resa till Åmål där vi hälsade på Andreas syster med famil.. Å annandagen var det Andreas föräldrar som bjöd på mat. Som ni ser har jag inte varit hemma allt för mycket under helgen. Men jag har verkligen haft en underbar helg, bästa på länge!

Tisdag och onsdag har jag pluggat som en dåre.. Ska nämligen till Uddevalla i eftermiddag och få mig sulor.. Ska bli skönt att slippa ha ont i foten hela tiden.. I morrn ska ja gtill Göteborg. Intervju, är lite nervös men det ska nog gå bra!

Ne nu ska jag ta å plugga lite till innan jag åker! Ha en trevlig torsdag! //Henny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0