~20/4-2007~

Ojdå.. jag har glömt bort att uppdatera.. Jag har i alla fall varit ute på praktik under några dagar, varit hyffsat flitig med såväl träning som promenader, pluggar även en del, å så söker jag sommarjobb. Det är väl mitt liv i stora drag just nu.. Inte speciellt upplyftande! Men nu är det i alla fall helg, men som vanligt är det en hel del på schemat.
I dag ska jag och mamma åka till Bengtsfors å hälsa på mormor.. Sen blir det väl en fika eller nåt.. I kväll ska vi fira David som fyller år, GRATTIS!!. Skulle tro att det blir lite vin ;-)
I morrn ska vi på marknad i Åmål, jag, Andreas å Sebastian. Får se hur det går första gången som han är med oss under en hel dag. Efter marknaden ska vi till Andreas syster på kalas. Så det blir en heldag.

Sen ska jag även försöka hinna med att tillverka lite smycken. Ska ju sälja utanför Sköna Gröna på marknaden.

Ne.. nu får jag ta mig en promenad med vovven!
Kramiz//Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0