~16/8-2007~

Jag måste nog vara en av världens sämsta bloggare.. men det blir bättre när skolan drar igång.. sitter ju mer vid datorn då.. Det har hänt en del sen jag skrev sist..
* Hade en mycket trevlig tjejkväll i Fjällbacka/Grebbestad.. Blev mycket vin ;-9
* Har plockat en del svamp
*Jobbar såå mycke
* Träffat Callo som jag inte sett på evigheter. Vi åt middag hos Evelina å kollade gamla kort. Sen var vi även å fikade i B-fors. Trevligt värre! Trakaserade henne med lite bebis frågor.. Blir allt lite sugen ibland ;-)
* Kräftfisket var en höjdare om man bortser från regnet. Hade förfest här hemma å sen lullade jag å Marie runt!
* Varit duktig å promenerat en hel del
* Hälsat på mina änglat i Åmål.
* Varit en sväng på Nordby å inhandlat nya jeans, som jag utam tvekan kommer att bosätta mig i.
* Klippt mig och färgat håret. Mörkt!

ja det var väl i korta drag var som hänt det senaste. I morrn gör jag sista dan på daftö. Det ska firas, jag å Marie ska dra till Granbacka på Arvingarna. Ska bli så otroligt roligt, hoppas bara att vi slipper regnet.. Får hålla tummarna. Hoppas bara att man inte blir allt för bakis för på lördag ska vi på bröllop. Sen till veckan ska jag skiriva min uppsats, vi ska även hinna med en liten minisemester med Carro & Jimmy. Det blir två nätter på varbergs stadshotell, kommer bli så underbart!

Skolan drar snart igång med, måste erkänna att jag ser fram emot det. Sen är det monsterrace, Evelina fyller år, firma fest.. Ja nog har man saker att göra. Tur att det inte är några betungande sådana...

Ne nu ska jag inta soffan.. Andreas är ju i skogen. Jakten började ju idag!

Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0