puh...

har precis kommit hem från en låång promenad i skogen med Zeke. hade tänkt att jag skulle se efter svamp. Men jag la snart den ideen åt sidan. Zeke hade inte alls lust att gå på en lugn och stillsam svamp plockar tur. Utan ville i stället nosa på allt och dra i kopplet som en dåre. Så det fick bli en snabb promenad i stället. Vilket iof har många fördelar. Planerna på att göra varma mackor med kantarell stuvning gick åt skogen. Om jag nu inte hittar några i frysen men tror att de är slut.

I morrn blir det tjejkväll. Vi ska ut å käka, tror det blir kusten. Hoppas på oppen väder. Lina är snäll å kör *tack* Så att vi andra kan ta oss lite vin. Ska bli såå gott. Är ju ledig på lördag.

Ne nu ska jag ner å handla lite.. SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0