Julen närmar sig med stormsteg..

ja tänk att det bara är 16 dagar kvar tills julafton i dag.. Helt otroligt vad tiden går fort! Å mitt schema är mer fullspeckat än någonsinn.. har praktik som innebär heldagar på förskolan, och en massa möter efter arbetsdagensslut. Kommer praktisera fram tills den 20 dec.. Sen blir det till att fira jul några dagar innan man ska fortsatta med de skriftliga arbeterna och all litteratur. Gjorde en kursuppgift nu i veckan, jag höll ett föredrag om en bok, genus pedagigik, detta inför ca 40 personer. En rinktig utmaning men det gick verkligen kanon bra, fick såå mycket beröm.

Pappa är hemma å det är verkligen så skönt! I kväll kommer han och mamma hit. Vi ska dricka lite glögg å mysa. Lägenheten är julfin å städad nu. Ska visserligen ta fram lite mer tomtar men det får vänta lite.
I morrn ska jag på praktik sen blir det fika med flickorna. På kvällen tror jag att vi ska till Loviseholm en sväng. Se på idol finalen. Hoppas verkligen på Amanda.

Resten av helgen ska spenderas med att åka till stan med Marika, handla lite klappar å även något fint till mig. Hade tänkt ha tjejfest på kvällen men får hoppa det eftersom det var mång asom inte kunde. Men får väl ladda inför nästa helg då vi ska på inflyttningsfest, kommer bli kanon roligt!

Ne nu ska jag försöka lägga upp lite bilder, fick en ny kamera av hjärtat förra veckan. Mycket bra sätt att muntra upp mig på måste jag säga.

Ha en underbar torsdags kväll!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0