~13/2-2007~

Tiden går så fort.. jag hinner inte med riktigt.. Varit sjuk i helgen, inte så kul men orkade i alla fall med en tur till Andreas syster med familj. Så det blev tacos och meledifestival.. Just nu är det ganska mycket på gång.. men det ska nog lösa sig. Det viktigaste är dock att jag blir frisk snart så att jag kan börja träna igen. Känns trist nu när man verkligen kommit i gång. Får ta mig en promenad i stället för träning i kväll! I skolan är det en del å göra, läser litteratur för fullt just nu och i morrn får vi vår hemtenta. Sen väntar ett grupparbete.

I morrn är det ju alla hjärtansdag oxå.. Vi brukar väl inte fira så jätte mycket. Tror att det blir ett biobesök till helgen i stället.. Tiden finns då! Men får väl fjäska å laga en finare middag.. har ju köpt en liten present oxå ;-)

Allt annat rullar väl på som vanligt..

Ne nu väntar litteraturen.. Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0