~19/2-2007~

Så var helgen slut å det roliga veckolivet har börjat.. Har en hemtenta som ska skrivas denna vecka. Hade tänkt göra klart det mesta i dag men pga av skrivkramp och brist på motivation så blev det inte mycket gjort. Det är verkligen trögt att läsa om vetenskap.. Jag ska ju faktiskt bli lärare för yngre åldrar och jag tror inte att de intresserar sig något större för de logiska posivitisterna.. Eller vad tror ni?? Känner att jag låter lite grinig.. men jag är ju det!!

Helgen däremot var mycket trevlig.. Fredag myskväll i Loviseholm. Lördagen spenderades i bollhallen, det var friskis dag. Jag han med att träna ett intensiv pass och ett ki-balans. Mycket duktigt om jag får säga det själv. På kvällen var var vännerna här, det blev lite vin och melodifestival.. I går var de det vanliga söndagsnöjet. Gick inte lika bra som sist men men. Sen var jag även uppe å tränade ett medel puls pass. Så jag har ju i alla fall inte legat på lat sidan under helgen.

Ne nu ska jag ta å hoppa in i duschen, varit ute på en promenad kring vår sjö.. Undrar hur många gånger man gått runt den pölen egentligen.

I morrn blir det att skriva på hemtentan å så är det träning på kvällen. Egentligen är det ju semledagen oxå.. Får se hur jag gör ;-)

Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0