~6/2-2007~

Kom på en sak när jag skrev datumet för dagen.. i går firade jag och andreas 3år oh 9 månader, wow!! Men som vanligt kom varken jag eller han i håg det.. Men va gör väl det??!!

Dagen har varit toppen.. firat mitt betyg på sist kurs med att inte plugga ;-) I stället har jag gjort några halsband, varit i lite affärer med mamma. Gett en tidig födelsedagspresent till Sebastian samt träffat både Marie å Hanna. Som pricken över i så ringde Marianne för en stund sedan.. Jag hade sålt en hel massa smycken i dag.. så kul ;-) Så nu är jag nog tvungen att åka i väg på fredag för att inhandla lite mer saker. Hade velat lägga in bilder men min digitalkamera har gett up. Får väl se om jag kan få tag på en sladd så kan jag ju lägga upp bilderna från mobilen. var ju tydligen en bra kamera på denna..

Kvällen ska spenderas i bollhallen.. I dag är det ett bas pass vilket passar mig bra i dag, fortfarande träningsvärk från i söndags.

Nära att falla dit i dag, andreas hade en chokladkartong öppnad men jag stod på mig.. Skalade en morot och knaprade i mig den i stället. Det är karaktär det!!

Andreas syster ringde förut oxå, så nu är planerna för lördagen gjorda. Åmål hela dagen.. såå mysigt!!

Nee... see you!!


Kommentarer
Postat av: Lisa Borgh

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0