~10/1-2007~

jag har skickat in till examinationsarbete.. det är sant. Trodde aldrig att jag skulle få ihop något vettigt. Men med lite hjälp och stöd från kurskamrat så klarar man sig långt. Nivån på arbetet är väl inte som vanligt men så är det ibland.. får hoppas på ett G i alla fall.
 
Jag har även hunnit med att gå en sväng runt sjön i dag *duktig* Älskar verkligen min nya mp3 som jag fick av älsklingen i juklapp, den är underbar... Allt går så mycket lättare med musik..
Jag, Hanna & Evelina tog även en fika/lunch förut, mysigt värre.. Sen hade jag en privatlektion med Hanna, men det var mycket jag inte kom ihåg vill jag lova.

I morrn kommer Monica hit, vi ska skriva responser samt gå igenom nästa kurs, dess upplägg och litteratur.. ingen vila här inte ;-) Tänkte även åka till morfar och mormor en sväng i morrn, morfar fyller 70, grattis!

Ne nu väntar städning och middagslagning..

Kramiz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0