~snart slut~

Ja helgerna går såå fort.. men det är en hel del som ska göras under denna dag. Försöka röja upp lite här hemma, laga middag & tvätta. Sen ska jag plugga lite.. Å Lina kommer på besök *mys*

Helgen har annars varit toppen. Var ju en sväng på överby i fredags. jag var duktig å handlade inte ngt mer är två ögonskuggor. Måste ju spara pengar. På kvällen var vi hos david och Marika.. för ovanlighetens skull ;-)

I går var vi på bullare revyn, helt otroligt bra var den. Skrattade så jag grinade.. fattar inte hur de får till det. Sen var vi hos svärföräldrarna allihop och åt lite gott och drack vin. Hade ju sparat ;-9

Ne nu väntar alla måsten.. å ni håll tummarna för mig i dag!

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0