~50-talet tillbaka för en kväll~

Ja det var verkligen en toppen kväll i fredags. Förfest hos Marie och Jörgen, där vi satt ute å grillade, sjöng och drack. Lika trevligt varje gång! Marie å jag blev sugna på Hultevi, låste dörren å gick. De andra fick nöja sig med altanen, men kom efter lite senare. Väl på Hultevi blev det en del dans.. Buggade så jag fick träningsvärk.. men det är väl smällar man får ta. Gick i stort sett inte av dansgolvet på hela kvällen.
Utmaningen blev att få med Andreas hem. Han hade inte vart på dansgolvet så mycket vilket gjorde att han fått i sig lite mer än mig. Men Carro lyckades tillslut dra ut han ur Maries lägenhet. Väl hemma sommnade vi snabbt, vaknade av att vi låg med kläderna på. Vilken kväll! Lördagen var lugn vill jag lova. Var ute i bästorp och träffade änglarna. Tindra har redan växt, tänk vad tiden går. I går jobbade jag som vanligt, alltid lika stressande på söndagar. Får väl se fram emot lönen i alla fall.

Denna vecka är väl lika full som alla andra. Ledig i dag men har massor av saker som måste fixas. Jobbar tis, ons, och torsdag. Men måste handla till sommarfesten på onsdag. Sen blir det nog att vi åker till Loviseholm redan på torsdag. Fredagen kommer vara full med saker som ska ordnas. Vi tänkte slå rekordet.. Ska bli underbart kul. bara vi får lite solsken oxå..

Ne nu ska jag hänga upp en tvätt å sen ta mig an stryktvätten!

Ha en underbar dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0