~9/7-2007~

Måndag igen då.. veckorna bara går och jag är helt dagblind nu när jag även jobbar helger. Vilket jag inte gillar. Tur att man utbildar sig till ett yrke där man slipper helgjobb ;-)
Helgen var i övrigt ganska lugn, var ledig i fredags detta firade jag genom att plocka jordgubbar med Hanna, gott! Sen var vi å fikade och tog även en sväng til Grebbestad, fick mig en ny gul tröja, nice! På kvällen var det cider på uteserveringen å sen kalas hos Marika. Lördag jobb men på kvällen var det korspel hos Evelina å Jonas, trevligt värre!

I dag har det oxå varit fullt upp, jobb å sen en del fix med planeringen till sommarfesten, tror den blir riktigt bra. Har även hunnit med att hälsa på mina svärföräldrar och fått mig en kopp kaffe å en kaka *gott*

Resten av veckan är ganska fullspeckad. I morrn är det jobb å sen ska jag å mamma försöka oss på att plocka blåbär. Onsdag är jag ledig men då ska jag och Marika O till Uddevalla, shoppa lite! Ska även till VBG på kvällen, sista praktiken på VV. Torsdag och fredag är det oxå jobb. Men på fredag ska vi i alla fall till Hultevi, Eva Eastvood. Det kommer bli såå bra, längtar som f*n. Ska bara sy om klänningen som jag ska ha på mig, å handla lite annat kraffs! Dansskorna på!

Ne nu ska jag ta å krypa till sängs snart, ska ju upp 04.30. Fruktansvärt tidigt!
Ha en trevlig tisdag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0