oj då..

Kan väl erkänna att det var ett tag sedan jag besökte denna sidam Så en uppdatering kanske vore på sin plats. Det har ju minst sagt hänt mycket sedan sist gång jag skrev. Allt inte lika positivt.
Den 17/5 lämnade min mormor en stor saknad efter sig. kan inte förstå att hon verkligen inte kommer tillbaka till mig och min familj. Innerst inne vet jag att hon har det bättre nu, utan alla smärtorna. Men smärtan i mitt hjärta blir bara större ju längre tiden går. Vill så gärna prata med henne igen, bara en liten stund. Höra henne vissla och sjunga för mig. Äta hennes goda mat och så vill jag skratta, vi gjorde det så ofta tillsammans. Begravningen var fin det var den verkligen. Full kyrka och mycket fin musik. Men jag ville inte säga farväl, inte då. Urnnedsättningen ska vara om två veckor, kanske är jag redo då.. Vet att hon är med mig i allt jag gör.
 
Men trots detta har det hänt ganska mycket mer i mitt liv.. Lite mer positiva saker.
* Jag jobbar under sommaren heltid på Daftö Feriecenter, som städerska..
* Jag kommer den 22/7 starta upp en ViktVäktar klass i ED, jag är nu utbildad Konsulent ;-)
* Jag har blivit moster, Tindra föddes den 20/6. En tredje ängel..
* Vi planerar nu vår sommarfest som går av stapeln den 20/7. Kommer bli en kanon kväll.
* Men helgen innan är det dags att åka tillbaka till 50-talet och svänga de lurviga på Hultevi! Kommer bli superkul!!

Lovar att jag ska uppdatera lite oftare ;-) Kram!


Kommentarer
Postat av: callo

nej nu hänger jag inte med, moster? :-)

2007-07-08 @ 14:05:08
URL: http://callo84.blogg.se
Postat av: Kattis

moster??

2007-08-01 @ 14:08:25
URL: http://liljenkonvalj.blogg.se
Postat av: Henny

Andreas syster har fått en dotter.. så riktig moster är jag inte.. men i alla fall sambo med morbrorn ;)

2007-08-02 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0