Onsdag...

Redan den 25/7. Å sommaren har fortfarande inte kommit hit. Tror det är hösten som kommit lite i förtid. Tur att jag inte hade tid att köpa så mycket nya sommarkläder, kan lägga ner de pengarna på höstkollektionen i stälet. Lär väl behövas om den redan ska börja. Är faktiskt ledig i dag, vilket känna super skönt. Hade sov morgon till 8.00. Länge sen sist. Men nu jobbar jag bara tors & fre å så är jag ledig på lördag. Vi tänkte vi skulle hitta på ngt då, jag å älskligen. Får se vad det blir.

Planerna för dagen är att fixa lite här hemma, gå till banken, biblioteket, äta middag hos mamma å i kväll kommer flickorna hit på fika. Trevligt!

~Sommarfesten~ som vi annordnade i fredags blev bra. 180 betalande, vilket vi 'r mycket nöjda med. Men nu får det bli ett annat upplägg nästa år. Får väl se vad vi kan hitta på.

I lördags var det urn nedsättning för mormor. Jobbigt! Men jag är ändå glad att jag följde med. Funderar på att åka till henne i dag. Saknar henne så att det värker. Trodde inte att saknaden skulle bli såå stor. Känns som om jag inte är hel längre. Hon fattas mig!

Ne frukosten väntar.. Får se vad jag ska lyxa till det med i dag på min lediga dag. Skulle tippa på att det blir kaffe å en macka med sallas, tomat och leverpastej. Mums!

Kan inte sluta tänka på den dröm jag drömde i  natt.. trevligt, skrämmande och underbart!! ;-)

Ha en underbar dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0