sista...

Juli i dag.. undrar vart denna sommarmånad tog vägen.. I dag lyser i alla fall solen på mig. Vilket gör att livet blir såå mycket lättare. men.. som vanligt jobbade jag ju.. Men ska ta vara på kvällssolen tänkte jag. Först äta mat på ngn uteservering med Andreas. Får väl se vilken av de tre pizzeriorna det blir, det är ju de resturanger vi har här ;-). Men för min del blir det ingen pizza vill jag lova. Får bli en tonfisk sallad.. Har fortfarande ångest över fikan hos morfar *ler*

Sen ska jag på promenad med flickorna å efter blir det fruktsallad hos Lina, nice!


var inne å kollade på smhi´s hemsida nyss.. I morrn när jag är ledig lovar de soool! Håller tummarna för att det stämmer. Kanske skulle ta sig en tur till bövika då.. eller sola hemma på altanen. Inte fel de heller!


Händer inte så mycket mer.. inga större planer på g. Mer än att jag i dag fick inbjudan till VV träff i GBG den 31, kan bli trevligt. Å så ska jag ta mig för att planera in en mini semester oxå. Har nog bestämt oss för varberg, med en sväng till lissebeg ¨på hemvägen.. Ja vi får väl se om det blir så..


Ne.. nu är det väl dags för mat snart.. Om bara älsklingen kan komma hem nångång..


Ha en trevlig dag i solen.. P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0