~10/3-2007~

Då var lördagen snart slut då.. Vaknade av att solen lyste in i fönstret vid 8.. Härligt tänkte jag och gick upp. Tog mig en rask promenad innan frukost. Skönt! Tänkte att jag skulle röjt upp lite på uteplatsen å så men det fina vädret höll inte i sig.. hatar verkligen det grå å trista nu..

Har väl egentligen inte gjort så mycket mer.. jag och andreas har varit ute på tur, kollat in olika hus.. men som vanligt är de inte till salu. Sen har vi varit hos mamma på middag, mycket gott! I kväll ska vi till Evelina och Jonas, se på melodifestivalen å så.

Annars är det väl sådär.. Mormor är i alla fall hemma igen, det var hennes egen önskan. Får väl se hur utgången blir. Ska i alla fall ut en sväng i morrn.. Ska även hinna med att tillverka lite i morrn, plugga lite å så är det ju vägning och träning.

Ne nu ska jag göra i ordning mig. Kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0