~16/3-2007~

Då var den efterlängtade fredagen här.. Har bestämt mig för att inte plugga i dag.. Nu är det de andra i gruppen som får dra lasset lite. jag ska ta över på söndag igen å göra den sista kollen.. Min födelsedag i går var väl helt ok.. jag pluggade störa delar av dagen, åt lunch ute.. å så tränade jag ;-) På kvällen lyxade jag och älsklingen till det med varma kantarellsmörgåsar... Det var såå gott!!

Planerna för dagen är att handla, städa å fixa inför kvällen. Vännerna kommer å ska fira mig i kväll så jag får förbereda lite! Ska även ha lite kalas i morrn när familjen kommer. Även Andreas föräldrar och syster med familj kommer, trevligt!

Fick mig ju en stegräknare i går.. har läst någonstans att man ska gå 10000 steg om dagen. Har redan varit ute å gått runt sjön så totalt i dag har jag gått 6630 steg, tror jag klarar av 10000 i dag ;-)

Ne nu ska jag åka ner å handla å sen blir det till att baka tårta å städa!

Ha en underbar helg! Kramiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0