~22/3-2007~

Jag har blivit dålig på att uppdatera min blogg måste jag medge.. men bättring ska ske!! Vad har hänt sen sist då?

  •  Hade en mycket lyckad tjejmiddag här i fredags. Det bjöds på tacos å hallon tårta. Vin fick vi i oss en hel del. Å så fick jag mycket bra presenter ;-)
  •  I lördags var det dags för kalas nr 2. Nu var det familjen som skulle fira mig. Fick bla blommor, handväska, skål, pengar å presentkort på MQ.. me like!! Kvällen avslutades sen med mys hos David å Marika.
  •  I söndags hände det inte överdrivet mycket, jag gjorde i ordning det sista på B-uppsatsen å skickade in den. Sen var det vägning och träning!

Denna veckan började alldeless underbart när jag fick reda på att jag klarade min hemtenta jag som var helt övertygad om att jag skulle få göra om den. Sen så var jag på examination i går.. fick då reda på att vår B-uppsats oxå fick godkänt! Underbart att slippa kompleteringar. Så nu är väl livet ganska bra, det ända som tynger mig är att mormor blir sämre men nu ska hon i alla fall få lämna näl å komma till bengtsfors i stället!

Min stegräknare som jag fick av andreas är flitigt använd, går numera minst 10.000 steg om dan.. Träningen går oxå bra å det är skönt att äntligen kommit i gång. Att solen skiner gör ju saken mycket lättre, det är ju såå skönt ute att man skulle kunna spendera hela dagarna utomhus. Men tyvärr är det inte möljligt! Men jag tänkte i alla fall gå ut i skolen å läsa kurslitteratur inför nästa kurs som börjar på måndag.. Förena nytta med nöje!

Hörs! //Henny



Kommentarer
Postat av: emelie

vad är det du läser/utbildar dej till och var?

2007-03-22 @ 13:32:15
Postat av: emelie

konstigt att det inte märks att jag lämnat en kommentar, vill ju att du ska se det och svara :-)

2007-03-24 @ 12:16:58
Postat av: Henny

Hejsan!
jag utbildar mig till förskolelärare vid Götebors Universitet fast jag läser på distans.. Vem är du då? ;-)

2007-03-25 @ 12:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0