~25/3-2007~

Helgen är snart slut.. Förstår inte hur fort det går! Men jag har i alla fall haft en mycket trevlig helg.. I fredags lagade Andreas en otroligt god middag till mig.. Källen spenderades i soffan med godis å film. Mysigt värre!
I går åkte vi en sväng till Torp.. Snacka om att jag är sugen på att handla kläder men jag lyckades hålla mig. Blev träningskläder i stället.. Handlade även lite annat smått å gott bla en skohylla så nu kan jag börja handla vårskor.. Andreas tycker dock att jag har alldeless för många redan, men jag älskar verkligen skor.. På önskelistan nu är ett par vita ballerina skor med kilklack, ett par svarta pumps å nya sandaler.. I var även inne i Uddevalla å åt i går, tre rätters middag på en thai resturang, såå gott! På kvällen var vi hos Carro å Jimmy en sväng! De andra drack lite men jag och Marie var duktiga å körde! En eloge till oss ;-)

I dag har jag traskat runt sjön, det är ju såå härligt väder! Tänkte passa på att tvätta lite eftersom jag tror att det är torkväder ute i dag.. Ska även göra lite smycken, har fått beställningar på mina nya sötvattenssmycken. Å sen måste jag få ihop ett lager till marknaden å ett års dagen. '
Mitt söndagsnöje är ju även vägningen, får väl se hur det går i dag.. Tror att det kanske kan vara ett litet plus denna vecka.. varit lite slarvig.. Men totalt är det ju i alla fall -4,8 *stolt* 
Ska även på kalas till Marie i dag, ska bli otroligt mysigt!

Ne nu har tvättmaskinen tystnat!

Ha en trevlig söndag// Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0