~29/3-2007~

Ännu en dag med solsken, underbart! har dock inte tagit tillfället i akt och promenerat. Jag har i stället fixat med min praktikplats, köpt mer kurslitteratur, pluggat samt städat lite. Nu är det snart dags för middagslagning, i dag blir det kycklingwok med nudlar. Efter maten tänkte jag ta å rensa ut en av våra garderober.. Sen är det träning, Medel pass i dag. Skönt! Har dock en hel del träningsvärk sen min jogging tur men men.

I morrn ska jag försöka läsa klart en bok till å sen ska jag till Strömstad en sväng. Måste ha mig en vårjacka. På kvällen blir det After Work med tjejerna. Lite vin å så! Inte helt fel.

Ha en fortsatt trevlig torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0