~5/3-2007~

Länge sen jag skrev.. men diskussionerna skring bloggen har ju varit i gång.. Ärligt talat bryr jag mig inte.. jag tvingar ju ingen till att läsa..

Så vad har hänt sen sist?? Vi annordnade ju en mycket trevlig fest i Bästorp.. hade en toppen kväll med vännerna, det var kul att så många kom.. Får nog bli en liknande fest nästa år.. Men först är det ju sommarfesten som ska fixas ;-)

I skolan är det sjukt mycket just nu, skriver min B-uppsats.. börjar närma sig nu bara ett år kvar.. sen ska man ut i arbetslivet... har praktik denna vecka oxå ;-)

Annars är väl allt som vanligt.. Pluggar å tränar är väl det jag gör. Försöker även få ihop ett litet lager med smycken inför marknaden å så men det går lite trögt..

Ska till mormor i morrn.. Jag och mamma.. kommer bli jobbigt men är samtidigt glad över att jag och mamma får en dag tillsammans..

middagslagning väntar.. //Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0