Vilken fruktansvärd dag...

.. går inte alls bra med vårt grupparbete. Måste erkänna att jag hatar dessa arbeten då man måste samarbeta med andra.. känns inte alls bra. Men vi ska skriva hela dagen i morrn med.. får väl se hur resultatet blir. Jag kan ju i alla fall inte göra mer än mitt bästa.. Känns som om jag blir tvungen att skriva hela natten för att få till något..

Det ända positiva som hänt i dag var att min kära morfar kom hit med en bukett med blommor och ett kuvert *älskar* Synd bara att allt är som det är.. saknar nåt så otroligt!

Ne.. nu får jag plugga lite till.. förhoppningsvis går det någorlunda fort i morrn så att jag slipper spendera hela min födelsedag med b-uppsatsen..

kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0