~14/5-2007~

En uppdatering kanske.. Ja i lördags fyllde ju Andreas år. Detta firades med kalas för våra familjer på eftermiddagen och på kvällen var vännerna här. Vi såg drack lite och såg på slagern. Efter finalen bestämde vi oss för att aldrig se på slager mer.. Så fruktansvärt dåligt! Men förutom det hade vi en mycket trevlig helg. Å ni tack för de fina blommorna, glad! I söndags var vi på konfirmation.. Var väl ingen större upplevelse i kyrkan, de säger ju ungefär samma saker varje gång och jag tvivlar bara mer ju mer de pratat om det. Men men alla är vi ju olika. Kalaset efter var mycket bättre, god mat och trevligt folk ;-) Helgen avslutades i soffan med en riktigt bra film!

I dag har jag varit i Bengtsfors, vi ska göra ett grupparbete! Sen har jag gjort det vanliga här hemma. Har även hunnit med min mage/rygg DVD, skönt. Resten av dagen ska jag tillverka smycken. Ska ju sälja på Sköna Gröna i morrn. De firar ett år och det kommer bli en toppen dag med en massa fina erbjudanden. Jag hoppas ni kommer å hälsar på. Föresten kolla in hemsidan www.skonagrona.se
Även jag ska ha ett erbjudande. Köp valfritt halsband och få örhängen på köpet(värde 39:-) 


På onsdag blir det mer grupparbete, men då kommer de till mig. Skönt att slippa åka. På torsdag ska jag göra mitt första pass på Daftö camping. Ska faktiskt bli riktigt kul.

Ne nu måste jag börja med middagen!
Kram ♥ Henny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0