~2/5-2007~

Tillbaka till verkligheten efter en låång helg. Borde verkligen inte ha tagit ledigt, men så kan det bli i bland. Marknaden var toppen, sålde en hel del smycken och fick måånga beställningar. Kul! På kvällen förfestade vi hos Carro, lika trevligt som vanligt! Sen blev det en sväng på Ed och senare pizzerian. Skönt att vi hoppade hotellet! David och Marika lånade  sofforna ;-) I söndags vaknade jag utan minsta könsla av bakfullhet, underbart! Fixade och donade en hel del hemma å sen blev det varma smörgåsar och mys pys! Gick även ner 1,2kg, toppen!

I måndags åkte jag och mamma till tröllhättan. Shoppade presenter till Anton, pappa och Andreas. Storhandlade även mat. På kvällen var det kalas för Carro, mysigt värre!

I går skulle jag ha pluggat men i stället gjorde jag iordning på min uteplats. Fixade även lite i rabatterna, blev bra! Middag hos mamma och medel friskis blev det oxå!

I dag är det föreläsning som gäller, i Uddevalla. Ska passa på att hämta mina sulor oxå! Annars är det väl som vanligt, mycket att plugga å träning! Ska försöka springa så mycket som möjligt nu under veckan, vårruset nästa onsdag. Resten av denna vecka ska jag även skriva kursuppgift, å jag behöver oxå börja på ex-uppgift. Mindre kul! Till helgen blir det ng kalas oxå, pappa och Anton. Jag och Andreas firar fyra år oxå, tiden går fort!

Ne nu ska jag ta å göra mig i ordning! Ha en bra dag i solen!

//Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0