~Helgen~

Måndag igen.. så var hände under helgen då?

Fredag 
* pluggade och skrev klart min kursuppgift
* Hanna var här på middag
* Cycklade nästan en mil med Hanna
* Spenderade kvällen i Loviseholm med lite vin och kortspel ;-)

Lördag - Vår 4 års dag
* Tog oss en tur och hälsade på Tilda, hon har blivit såå stor...
* Kalas för Anton (15år) och pappa (51år) GRATTIS!!!
* Bio med Carro och Jimmy. Spiderman 3

Söndag
* Åkte en sväng på mammas motorcykel - Svinkallt!!!
* Vängning -0,6. Så totalt är det nu -8,5. Stolt!!
* Film och mys med älskligen!

En mycket bra helg alltså!

Veckan är full med saker som ska genomföras. I dag ska jag börja på min examination, skriva respons och ett litteraturinlägg. Sen ska jag springa, laga mat och städa. I morrn är det grupparbete i Bentsfors. Håller tummarna för att det ska finnas några skor där ;-) På onsdag är det redovisning av grupparbete. på kvällen ska jag springa vårruset i Vännersborg. På torsdag är det första grundkursen med ViktVäktarna. Fredag ska jag klippa mig och färga håret och på kvällen ska jag och Andreas på mystur! Lördag fyller Andreas år och på söndag är det konfirmation..

Är det någon som har lite tid att ge mig... ??..??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0