Dålig dag!

ja i dag är ingen bra dag. Känner mig allmänt sur och tvär.. Pratade med fadern förut, han hade hemlängtan.. Jobbigt när man inte kan träffa honom så mycket som man vill. Hade tänkt att åka dit i morrn men Adam och Hanna skulle åka. Så det passar ju bättre om jag åker på måndag.. ja, sånt är det!
Till helgen är det julmarknad igen, får väl se hur det går. Har inte tillverkat ngt men tänkte sätta mig en stund i kväll.. Orkar inte riktigt, som tur är sålde jag ju inte slut förra helgen..

Gjorde en makeover i går.. Så nu är jag riktigt mörk igen, har en tung lugg och ganska mycket uppklippt. Sen klippte vi även av längden en hel del.. Känns skönt med en uppfräshning ;)

Nu väntar middagslagning, möte på jobbet och smyckestillverkning!

Tack för alla sms, mail och telefonsamtal. Vet att jag inte alltid orkar att svara men ni ska veta att de värmer!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0